8/6/09

Μετρήσαμε τα κουμπιά και δε βγαίνουν φίλε...

Διαβάζω Σομόθα, κάνω break, μασουλάω φουντούκια και ανοίγω τηλεόραση...
Εντάξει δράμα! Τόσο δράμα που αναπολώ τις μέρες της Πετρούλας.
Τρώω φλας ότι μεθαύριο, καπάκι μετά την Επιφοίτηση πρέπει να περάσω ένα δελτίο τύπου για έναν διαγωνισμό με έπαθλο το βρακάκι της Πετρούλας...ζωή κι αυτή! Μερικά φουντούκια ακόμα...
Δεν πήγα για μπάνιο δεν πήγα να ψηφίσω αναρωτιέμαι που με τοποθετούν πολιτικά οι πανελίστες της βραδιάς.
Υποψιάζομαι στο βρακάκι της Πετρούλας!
Ξενυχτάω διαβάζοντας Τη θεωρία των χορδών, ακούω Armin Van Buuren, κάνω φιλότιμες προσπάθειες να ανεχτώ έστω και για μερικά λεπτά τις μπαρούφες που λένε στην τηλεόραση, λίγα λεπτά κάθε μια δύο ώρες όλην την ημέρα, τι διάολο δημοσιογράφοι άνθρωποι είμαστε...αλλά μεθαύριο έχω να περάσω το βρακάκι της Πετρούλας κι όσο να ναι δυσκολεύομαι με όλα αυτά.
Επίσης δεν έχω ειρμό. Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, μη σου πω ότι είναι και ενδιαφέρον!
Ποιο ήταν το μήνυμα των ευρωεκλογών; Κοίτα τον τίτλο! Και αν δεν το πιάνεις...τσέκαρε τη φωτό! Αξίζει όσο χίλιες λέξεις. Και δεν είναι δική μου!
Είναι του κολλητού μου.
Μερικά φουντούκια ακόμα...

7 σχόλια:

Pastaflora είπε...

Σερί, το ιστοσαλόν σας υποδέχεται μετά βαϊων, φουντουκιών και κλάδων. Επιτέλους, να γίνουμε και λίγο σικ σε αυτόν τον βλόγκερ!

Spy είπε...

Κοιτάξτε: εμένα κανονικός άνθρωπος μου φαίνεστε, οπότε λέω να ξαναπεράσω (όποτε θα έχετε φουντούκια περίσσευμα).

Καλωσήρθατε στο χάος...

:)

aa-duck είπε...

Γειααα :)

Η αγαπημένη μου πασταφλορίστ μού έδειξε το δρόμο και νομίζω ήρθα για να μείνω!

aaduck είπε...

Επίσης, επειδή με τα κουμπιά της Αλέξαινας θυμήθηκα τα κουκιά του Αλέξη, καλά θα κάνει να βρεί την άκρη σύντομα, γιατί... γιατί... γιατί...

#@)(*&$@#)($^#@^$*#@&^@*#&$^@*#&$^#@$

είμαι και δημοκρατικός τύπος, εκτός από ρομαντικός και ανερματιστός! και μερικές φορές λέω ό,τι να ΄ναι όπου να΄ναι χου χου!

Theogr ο κηπουρός είπε...

Δείξε μου τον φίλο σου.... Τεσπα ας σας καλωσορίσουμε στον χώρο και η πορεία θα δείξει αν επράξαμε σωστά. Καλές αναρτήσεις και καλή εβδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

καλος μας ηρθατε και καλος να σας διαβαζουμε
αφου ξηγηθηκε γκαραντι η θεια πασταφλορα ειναι στανταρακι οτι εδω εχουμε πολυ ψωμι :-)

Αβαδιστη είπε...

ThanXXX και ευχαριστώ για τα Ψάρια που θα λέγαμε με τη Φλοράνς...

Βαθύτατο αίσθημα ευθύνης με κατακλύζει προκειμένου να ανταποκριθώ στις προκλήσεις και να επιβεβαιώσω μπλα μπλα μπλα... εντάξει υπόσχομαι να μη γράφω μαλακίες. Αυτό!