11/10/09

Πλατεία Καρύτση...








4 το πρωί...παρκάρω. Ενα τελευταίο ποτό. Χικ! Βγαίνω από το αμάξι. Ο Γάτος. Αυτός ο Γάτος!

Νιάου, μου λέει...
Τον κοιτάω, ναι χμμμμ... γειά σου κι εσένα

Πλησιάζει με κοιτάει. ΝΙΑΟΥ, επιμένει! Ε καλά ΟΚ εντάξει, τι θες; Τι ρωτάω; Γάτος είσαι χάδια θα θες. Γονατίζω η ευλογημένη και αρχίζουμε τις αγάπες. Ωπα του λέω κάποια στιγμή δε σε ξέρω, δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να κάνω καινούργια σχέση, εξάλλου είμαι με φίλους για ποτό, εντάξει θα τα πούμε κάποια στιγμή φεύγω τώρα...γεια!

Την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια και πάω να πιω το ποτό μου...το ....χμμμ δε θυμάμαι τον αύξοντα αριθμό αλλά δεν έχει και σημασία.

Τον ξεχνάω. Το γάτο!

Ωρα 5. Επιστρέφω στο αμάξι. Χικ. Εεεε λέω τι είναι αυτό στην οροφή; Πλησιάζω. Ο Γάτος. Κοιμάται! Κοιμάται στην οροφή του αυτοκινήτου μου.
Τον ξυπνάω. Να σου πω του λέω πρέπει να φύγω ξέρεις.
Νιάου!
Ναι τα παμε αυτά. Με πετυχαίνεις σε περίεργη φάση, δε θελω να δώσω υποσχέσεις που δε θα τηρήσω, είναι νωρίς ακόμα για να μπλέξω με άλλο γάτο...εν τω μεταξύ ξεκλειδώνω ανοίγω πόρτα και κατεβάζω το γάτο από την οροφή.
Νιάου λέει και μπαίνει στο αμάξι.
Τι εννοείς του λέω;
Ξαπλώνει στη θέση του συνοδηγού και κοιμάται.
Τα παίρνω.. λέω καλά θα ξεκινήσω και να σε δω τι θα κάνεις.
Ξεκινάω, οδηγώ, φτάνω Πανεπιστημίου, σηκώνεται από τη θέση του συνοδηγού και ανεβαίνει στα πόδια μου και αράζει εκεί και επιπλέον κοιτάει και από το παράθυρο τη διαδρομή.
Νιάου μου λέει.
Τέλος!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

και ετσι εχουμε νεο γατουλι?
που αν ειναι Κοριτσακι θα το πουμε Ντοννα
και αν ειναι αγορακι θα το πουμε
?

Pastaflora είπε...

Ήταν καρμικό!

mariw είπε...

Σε διάλεξε λοιπόν ο γάτος!!! Να χαίρεσαι τον νέο σου φίλο λοιπόν.

Ourbax είπε...

Ο Γατούλης φαίνεται ότι σας συμπάθησε από την πρώτη ματιά.
Δώστε του και ένα φιλάκι και από εμένα.

Αβαδιστη είπε...

@all Ναι ο γάτος με διάλεξε και μου επέβαλλε και την παρουσία του! Είναι ένας πολύ μπρουτάλ γάτος!

Spy είπε...

Αντρίλα σκέτη...

mamma είπε...

Πανέξυπνος γάτος :)

Me:Moir είπε...

Αν είναι αυτός της φωτογραφίας, εκτός απο πανέξυπνος είναι και κούκλος!

Αβαδιστη είπε...

Eίναι Ο Γάτος, πια!

mahler76 είπε...

άχουυυυ το γατόνι!!!