9/8/09

Χρειάζομαι ένα σύννεφο...


Χαζεύω στο internet ανακαλύπτω τον D.K.wei και το σύννεφό του.
Χρειάζομαι ένα σύννεφο;
Μέρες τώρα, παρακολουθώ τη χελώνα μου να θάβεται στο χώμα μερικώς, προκειμένου να ανακουφιστεί από τη ζέστη.
Μέρες τώρα, έχω μια ακατάσχετη επιθυμία να κάνω το ίδιο. Να σκάψω μια τρύπα να μπω μέσα και να βγω όταν θα έχει περάσει... παρότι ξέρω ότι αυτό δε γίνεται. Εγώ θα περάσω μέσα από αυτο.
Ετσι γράφω. Γιατί όταν γράφω, όταν κάνω λέξεις αυτά που αισθάνομαι νιώθω λίγο καλύτερα.

4 σχόλια:

Spy είπε...

Τότε να γράψετε ένα βιβλίο.
Θα αισθανθείτε άλλος άνθρωπος.

:)

dsquared είπε...

gamato to synefo tis fotografias.
din

mahler76 είπε...

εμένα δεν με σηκώνουν τα σύννεφα πλέον έχω πάρει κιλά ;)

Αβαδιστη είπε...

@spy...ναι θα γίνει κι αυτό. Ας πούμε ότι τώρα είναι οι σημειώσεις για το βιβλίο. thanX 4 the tip anyway

@mahler76 αγαπητέ...νόμιζα ότι ήσασταν αερικό!