6/10/09

Ο Ψωμιάδης υποψήφιος...




Τώρα μπήκαν επιτέλους τα πράγματα στη θέση τους!

5 σχόλια:

Ourbax είπε...

Ο μασκοφόρος εκδικητής αρχηγός του κόμματος; Για σκέψου να συνομιλεί με την Ντόρα και τον Αβραμόπουλο ντυμένος Ζορό και καβάλα σε άλογο.

Masterpcm είπε...

Μερικά πράγματα δεν έχουν τέλος.
Ένα από αυτά είναι και διασυρμός του Ψωμιάδη..

Όχι γι αυτόν, για το φουκαριάρη το λαό το κάνει!

Τι νομίσατε;;

Ανώνυμος είπε...

με πετυχαινεις που μολις βγηκα απο το μπανιο και εχω κανει λιμνη γυρω μου.
θα επανελθω μετα το γυμανστηριο να σχολιασω
οχι δεν θα το αφησω εγω ετσι!

Αβαδιστη είπε...

@aunt donna ααααχ ναι σε παρακαλώ δηλαδή γιατί καταλαβαίνεις τι έχω περάσει αυτές τις μέρες.

@masterpcm Βεβαίως με απογοήτευσε το ότι δεν το ανακοίνωσε στην εκπομπή της Λαμπίρη!

@Ourbax ξέρετε ντύθηκα κι εγώ Ζορρό πρόπερσι. Λέτε να κατέβω υποψήφια?

mariw είπε...

Όχι ρε συ!!!
Πόσο τον θαυμάζω αυτόν τον εξαιρετικό άνθρωπο, τώρα μάλιστα, τώρα ψηφίζω και Ν.Δ.. Με τον Ψωμιάδη αρχηγό δεν με σκιάζει φοβέρα καμιά. Αφού είναι ο μασκοφόρος εκδικητής, ο προστάτης του λαού, αυτός που τα βάζει με όσους μας καταπιέζουν.
Ο Ζομάρχης τώρα και πρόεδρος. Αμέσως μετά την εκλογή τους απαιτώ το ΠΑΣΟΚ να κηρύξει πρόωρες εκλογές. Γιατί μόνο ένας άνθρωπος σαν τον Ζορρό (ε, τον Ψωμιάδη εννοώ), μπορεί και αξίζει να μας κυβερνάει.
Και τώρα με συγχωρείτε αλλά πρέπει να φύγω. Ανακατεύτηκα.