8/10/09

Λίγη σοβαρότης...



Είχα μια κακή μέρα!
Μια πολύ κακή μέρα. Πιθανότατα να φταίει ότι μέσα στο τελευταίο εξάμηνο έχουν πεθάνει ο γάτος μου με τον οποίο ζούσα 18 χρόνια, η μαμά μου που την ήξερα όλη μου τη ζωή και χθες η άλλη γάτα μου, η τελευταία των γερο-μοϊκανών που συναναστρεφόμουν. Το σκέφτηκα αν είναι αυτό που μου χάλασε τη μέρα. Αλλά δεν ήταν! Αυτά μου χουν χαλάσει λίγο το στομάχι, πολύ την ψυχολογία, αλλά όχι όχι δεν είναι αυτό... είναι αυτός ο πλανήτης που  μου τη σπάει, ο πλανήτης Τώρα Εχω Στραβές και Εχω και Εξουσία και Θα Κανεις το Σακο του Μποξ στον οποίο κατοικοεδρεύει πολύς κόσμος, ο οποίος από καιρού εις καιρόν έρχεται για τουρισμό στο δικό μου πλανήτη.
Σκέφτομαι να κλείσω τα σύνορα και ας με κατηγορήσουν για ρατσισμό και ξενοφοβία! 

4 σχόλια:

Masterpcm είπε...

Γι αυτό είναι τα σύνορα.
Για να τηρούνται οι αποστάσεις.
Να τα κλείσετε και να βάλετε και μπάρες και διόδια!

:)

Υπομονή, θα έλθουν καλύτερες μέρες..

Ανώνυμος είπε...

να υα κλείσεις όσο τραβαει η ορεξη σου γλυκιά μου!
να προσεχεις...

mariw είπε...

Κλείσε τα σύνορα σου και βάλε τους πιο αυστηρούς ελεγκτές να τα φυλάνε. Όποιος πλησιάσει και προσπαθήσει να τα περάσει θα υποστεί πολύ αυστηρό έλεγχο. Και τότε, μόνο τότε, όταν εσύ δώσεις την έγκριση, θα μπορέσουν να έρθουν στον κόσμο σου.

Αβαδιστη είπε...

Επειδή είμαι ρουστικ τύπος και ρομαντικός άνθρωπος, έβαλα ταφρο με κροκόδειλους!
Είναι και πιο σικ πιστεύω...