16/12/09

Επανερχόμεθα στο εορταστικό κλίμα...

Με ρηξικέλευθες διακοσμητικές προτάσεις για να ομορφύνετε το χώρο σας και να υποδεχθείτε τους καλεσμένους σας τις ημέρες των γιορτών. Καλό;;; Μου αρέσει όταν είμαι κλισέ!
Πάμε?

Ει πις οφ αρτ


Ευκαιρία μην το συζητάτε. Θα προσδώσει μια βικτωριανή εσάνς στη μεζονέτ, θα κάμει τη διαφορά στους γειτόνοι που έχουν γεμίσει χρωματιστά καμπανάκια τους φράχται  και μην το ζαλίζουμε θα σας δοξάσει!

Συνεχάμε με.... Εστω ότι τους έχετε ρουμπώσει πλήρως τους καλεσμένοι και σας γλωσσοτρώνε καθόσον χλαπακιάζουν τα παραδοσιακά μελομακάρονα από το σούπερ μάρκετ. Εστω ότι λυσσάνε με τη διακοσμητική σας πλουραλιτέ, θα αρκεστείτε σε αυτό; ΟΟΟΟΟΧΙ.
Η έκπληξη τους περιμένει στο μπάνιο.

Κουρτίνα Santa !!!




7 σχόλια:

Ιφιμέδεια είπε...

Μανάβης
Φωτιέέές!

(τέλεια και τα δύο: είμαι πολύ κιτς άραγε;)

Αβαδιστη είπε...

@Ιφιμεδεια Μήπως σας εμποδίζει τη θέαση το κέρατο ταράνδου?

mariw είπε...

Εμένα γιατί με τρομάζει η κουρτίνα; Για την φωτεινή οικογένεια δεν έχω να πω τίποτα, μόνο ρισπεκτ!!!

Αβαδιστη είπε...

@mariw Γιατί είστε φυσιολογικός άνθρωπος?

Pastaflora είπε...

Ως παλαιομοδίτισσα με γαλλικά και πιάνο θα επιλέξω το άιτεμ Νο 1. Θεωρώ ότι ταιριάζει πολύ ωραία με την πλουραλιτέ των οικημάτων σε σχήμα τούρτας που κοσμούν τη γειτονιά μας.

mariw είπε...

τι είναι "φυσιολογικός άνθρωπος";;;

Αβαδιστη είπε...

@mariw είναι αυτός που τρομάζει με αυτές τις κουρτίνες.