10/2/10

Το BBC μας έχει πρώτη είδηση...


...λόγω απεργιών. Ως αντίδραση στις κυβερνητικές εξαγγελίες. Τις οποίες ομολογώ διάβασα πολύ πρόχειρα, κυρίως γιατί νιώθω ότι θα διαφωνώ και μετά θα σκεφτώ ότι πρέπει να αντιδράσουμε και θα δω αυτούς που αντιδρούν οργανωμένα και με αυτούς θα διαφωνώ ακόμα περισσότερο και εν τέλει θα με πιάσει άλλη μια ψυχοψαχτική κρίση και θα θέλω να φύγω να πάω σε ένα μέρος που δεν υπάρχει και που το φρίντομ οφ σπιτς θα σε αφήνει σπιτσ-λες όπως στην φωτό  άνωθεν.
Εχω -ένεκα εργασίας- εντρυφήσει αυτές τις μέρες στα της ενημέρωσης, μέχρι και τηλεόραση άναψα χθες, αφού έκανα μισή ώρα να βρω το τηλεκοντρόλ, το οποίο το θυμόμουν καλά, είχα δει το Γάτο να το σκοτώνει κανά δυο βδομάδες πριν έκτοτε δεν είχαμε νέα του μέχρι που το χρειαστήκαμε.
Εντάξει 7 λεπτά. Αντεξα 7 ολόκληρα λεπτά. Τα 3 ήταν φλας μπακ στο 1995, επανάληψη Δέκα Μικροί Μήτσοι τι μου θύμισες τώρα... αλήθεια τι μου θύμισες; Καθόλου δε θυμάμαι τώρα που το σκέφτομαι!
Γάτε δικό σου! Το τηλεκοντρόλ!
Γράφω. Αυτό είναι καλό. Αυτό σημαίνει ότι είμαι σε επαφή με το συναίσθημά μου. Οπότε σκασίλα μου για το BBC, το BBC μπορεί να πάει να διαβαστεί από τους άγγλοι.
Τι λέγαμε; Α για το συναίσθημά μου.
Δανείζομαι Σεφέρη:  "Τούτη τὴν ὥρα αἰσθάνομαι πὼς εἶμαι ὁ ἴδιος μία ἀντίφαση".

Δεν υπάρχουν σχόλια: