17/6/10

Η αβάδιστη οικία είναι...

.... μ***** καπέλο!

Εξού και η χρονοκαθυστέρησις στην ενημέρωσή σας! Η αβάδιστη οικία τη σήμερον 7η πρωινή (κι όμως κι όμως) κατελήφθη από μαστόρια, αφήνοντας την αβάδιστη ιδιοκτησία κάπως σαν το καπέλο του κυρίου χρωματικώς.
Ευθύς αμέσως ο Γάτος μετονομάστηκε σε Βασιλιά της Σκόνης, ενώ η Αβάδιστη (μουά) κατεπιάσθη με το αρχέγονο πλην όμως ψυχοφθόρο σπορ σκούπα-φαράσι.  Σε πρώτη φάση φαντασιώθηκα πως όλη αυτή η σκόνη είναι κόκα και άμα τη μαζέψω, θα γίνω ζαμπλούτου και θα κάνω το θωρηκτό Ποτέμκιν κλαμπ. Και να πα να γ...... το Αβέρωφ.
Αμέσως μετά το ντους που έκανα ανακάλυψα με φρίκη πως ήταν απλή σκόνη και ότι τα παράθυρά μου δεν έχουν επίχρισμα κόκας αλλά απλού και ποταπού στόκου, σαν αυτούς που κυκλοφορούν στο γραφείο.
Για να συνέλθω έκανα μια βόλτα στο Ασκοτ.  Βολτάροντας με τη βασίλισσα (αχ αυτοί οι μπρίτις πηπλ!) αναρωτήθηκα αν τελικώς ήταν κόκα η σκόνη που εισέπνεα τόσες ώρες, ιδίως όταν ήρθα αντιμέτωπη με αυτό:

Πήρα ένα σουήφερ και συνέχισα τη βόλτα μου....


Κακής ποιότητας...σκέφτηκα. Τελικά δε θα γίνω ζάμπλουτη. Μια μικρή υποχώρηση. Αντί του Ποτέμκιν το Αβέρωφ!
Αλλο ένα ντους μερικά ακόμη σουίφερ και 2 ώρες ύπνου κάπως με συνέφεραν...
Και πήγα στο μετρό της Σουηδίας....
Kαι ιδού τι θα πει καλής ποιότητας κόκα!


ΥΓ. Εχω φάει τόση σκόνη που δεν τσέκαρα και την Τάτη.
YΓ2 (5 λεπτά μετά). Ανέβασε ποστ για το Αβέρωφ! Τελείωσε πάω μεταγραφή!
ΥΓ3 "Δεν σου συγχωρούν Μαριέττα μου ούτε την ομορφιά, ούτε τα νιάτα και κυρίως δεν σου συγχωρούν ότι θα περάσεις τη ζωή σου με 30 φιλιππινέζες να σε υπηρετούν . Δεν σου συγχωρούν ότι θα ζήσεις μέσα στα κότερα και τη χλιδή". ΧΑΛΙΑ αυτή η κόκα. Ούτε καν το Αβέρωφ. Τη βάρκα μας την κουρελού...

10 σχόλια:

manetarius είπε...

Αυτά βλέπουν οι Σουηδοί και τρέχουν στους ψυχιάτρους!
Γι' αυτό κι ο θείος μου έκανε καριέρα εκεί πάνω κι όποτε έρχεται εδώ κάτω τρελλαίνει κι εμάς (ναι, εκεί ωφείλεται η μουρλάρα μου... έχω θείο ψυχίατρο... βαριά περίπτωση)!
Την Τάτη δεν την διαβάζω τέτοια ώρα...φοβάμαι, αλλά για σας έκανα μια εξαίρεση!
ΜΑ τι ωραία που τα λέει το κορίτσι!
Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν αυτό: "Η Δημοσιότητα είναι σαν τη φωτιά. Όμορφη, εντυπωσιακή, γοητευτική. Αν δεν την προσέξεις όμως θα σε κάψει!!"
οτι εκείνη ξέρει και την χειρίζεται τη δημοσιότητα! Γειά σου βρε Τατιάνα καραμπουζουκλού!

υ.γ. το καπελάκι του νεαρού.. που το βρίσκω;

Pastaflora είπε...

Μια Μπουμπουλίνα,ένας Κανάρης, ένας μπουρλοτιέρης τέλος πάντων να πυρπολήσει τις αρμάδες των νεοχλιδάτων και το λάπτοπ της Τάτη.
Α, κι ένας εχέφρων πλαστικός να διορθώσει επειγόντως το φυζίκ της Μαριγώς.

πρωτεύον θηλαστικό #864 είπε...

καλέ βρίσθε ελεύθερα. το φχαριστιόμεθα αμφότεροι.

ysterografo είπε...

Αν δεις καράβι μες ΣΤΟ μπλογκ, μ@@ θα το' χει σύρει...

mariw είπε...

«Η τράτα μας η κουρελού
η χιλιομπαλωμένη
όλο την εμπαλώναμε
κι αυτή ήταν ξεσκισμένη

Εβίρα μια στα πανιά
βρε πήρα δυο στο χωριό
βρε πήρα τρεις στο σπίτι της»

Πολύ ζέστη, πάρα πολύ ζέστη…

Αβαδιστη είπε...

Ενόσω πίνω καφέ υπό το θεσπέσιο μουρμούρισμα του σβουρακίου και παρατηρώ σύννεφα σκόνης να στροβιλίζονται στον αέρα (είμαι λυρική το πρωί μη δίνετε σημασία) έχω να παρατηρήσω τα εξής:
Ουδείς εξέφρασε τη συμπαράστασή του στη δοκιμαζόμενη Αβάδιστη, όλοι την Τάτη αγαπάτε και την κ. Λεμού Πατίτσα! Να μην πω για το Αβέρωφ!
Μανέτ κάντε μια βουτιά στη Χαλκιδική και για μένα. Ξέρετε ότι τα καρντάσια παίζουν συνεχώς βόλει και ρακέτες στην παραλία.
Υsterografo ευχαριστώ!
Θηλαστικό παιδί μου, το υπονοούμενο λειτουργεί καλύτερα πάντοτε.
Φλωράνς δε βρίσκετε ότι η κ. Λεμού Πατίτσα θα μπορούσε κάλλιστα να είναι τρανς?
Μαριώ πάντα είσθε φολκλόρ. Και ναι γαμιέται στη ζέστη.

Ra Ma είπε...

Επίσης εδώ θα πήγαινε και η φωτογραφία του προηγούμενου post! :)

Ελπίζοντας να ολοκληρώσετε το "ξεσκόνισμα" σας καλημερίζω!

ysterografo είπε...

Για εσάς και φακιόλι στους 40 βαθμούς...
Είπαμε, αγαπάμε αβάδιστη και "τρελαινόμαστε" με Τάτη.

s_pablo είπε...

Εμένα το σουηδικό μετρό μ'άρεσε. Αφού οι άνθρωποι δεν βλέπουν λίγο χρώμα επιγείως, ας το δουν υπογείως. Μπας και κόψουν τα σαλταρίσματα κάθε Σεπτέμβρη...

Μεγάλη ανακάλυψη το σουίφερ, δεν βρίσκετε? Πάντως, αν το καράβι σας έχει γίνει βαρύς νταλκάς, έχω ένα φουσκωτό, της ανηψιάς μου, με ωραία πλαστικά κουπιά και τη μίνι μάους στην πρύμνη, το οποίο και ευχαρίστως ανταλλάσω με μισό κιλό στοκοκόκα...

Αβαδιστη είπε...

Ειπαμε τελικά δεν είναι κόκα.
Αγαπώ σουίφερ.
Και Ysterografo αγαπώ.
Και το σουηδικό μετρό το βρίσκω εξαιρετίκ.
Και όχι το ξεσκόνισμα δεν τελείωσε!