29/7/10

Eπιτέλους! Ευχαριστώ!

Και καθετί νέο, κρύβει μέσα του μια θετική ενέργεια.



Με αυτήν την ιστορική φράση, επανέρχεται το ίνδαλμά μου στα διαδικτυακά δρώμενα.
Επιτέλους!ΜΙΑ θετική ενέργεια.
Οι νέοι στόχοι προκαλούν την αδρεναλίνη να χορέψει σε ξέφρενους ρυθμούς.
Δε μπορώ δε μπορώ, πως τον χειρίζεται έτσι το λόγο η Ρουφιάνα!!!
Σε αυτό το νέο ξεκίνημα σας θέλω κοντά μου και θέλω να νιώθετε ότι κι εγώ είμαι εκεί για σας. Σας νιώθω, σας καταλαβαίνω. Είναι μια δύσκολη περίοδος για όλους. Με θετική σκέψη όλα θα τα νικήσουμε.
Το ξέρω ότι με νιώθεις...το ξέρω! Κι εγώ υπέφερα στη Νέα Υόρκη που είχα πάει όταν με απέλυσαν. Ααααχ είσαι εσύ κι αντέχεις! 

Eίμαι ΠΟΛΥ συγκινημένη, δε μπορώ να γράψω άλλα...

4 σχόλια:

πρωτεύον θηλαστικό #864 είπε...

εντάξει, σε αγαπώ.-

ysterografo είπε...

Τελεία και παύλα Τ@τι@ν@ είσαι κ@...

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Τι είν'τούτο; Νέα προκήρυξις της Σέχτας; Γιατί εμένα τουλάχιστον εξίσου απειλητική μου ακούγεται...

Αβαδιστη είπε...

Eίμαι ακόμα συγκινημένη!

Θηλαστικό κι εγώ σε αγαπώ