9/5/11

Aπανταχού bloggers...


Hρθε το τέλος μας!

Ερχεται το blog της Τζένης Μπαλατσινού

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

Αυτό ήταν, μου κόπηκε το γάλα!!!

Αιθεροβάμων είπε...

Μετά την Τάτι τώρα και η Τζενούλα; Αμ γι' αυτό εγώ ήδη έχω σταματήσει να γράφω. Ποιος ο λόγος πια;

dsquared είπε...

Αι καλε, σιγα μην ασχολειτε αυτη με το blog της, τιποτις δουλακια του αντρος της θα βαλουνε να γραφουν μπουρδολογηματα, χα χα!
Ειπα και εγω, μην ανησυχας, πες πως δεν εγινε τιποτα, πως ποτε δεν εκανε blog η Τζενη-Τζενη.

din

Tanila είπε...

χμμ
το ΝΕΟ της μπλογκ....
το παλιό ποιό να είναι;
μάλερ; εσύ;

ysterografo είπε...

Και πριν ολοκληρώσω το δυνατό μου γέλιο βλέποντας το jenny.gr, έτρεξα αμέσως να σας ενημερώσω για την πα(πα)ραφυάδα Της. Ήσασταν η πρώτη μου σκέψη, αλλά -όπως πάντα- παραμένετε πολύ μπροστά.

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Σερί, δεν την φοβούμαι: θα την τσακίσω με μυστικά ομορφιάς της Ζωής της Πορφυρογέννητης.
Μου δίδετε πάντως ιδέας για αφιέρωμα. Ήδη βρήκα τούτο εδώ:
http://www.jenny.gr/isiah-55-8-9/

Αβαδιστη είπε...

Aαααχ αγαπητοί! Μένει μόνο να παλέψουμε!

mahler76 είπε...

να ζωστούμε εκρηκτικά μένει!!!

καλά είδα το λίνκ του Αυτοκράτορα και έπεσα ξερός!!!

πρωτεύον θηλαστικό #864 είπε...

Αχ ανακάλυψε το αλφάβητο! Μπράβο της, μόνο αυτό έχω να πω.