24/6/11

Ναι... χμμμ... τα νεύρα μου;


Τα νεύρα μου σαφώς δεν είναι το θέμα. Το θέμα είναι ... ή μάλλον τα θέματα είναι πολλά.
1. Γιατί σκατά μέτραγα και ξαναμέτραγα τις αποδείξεις, όσο το θυμάμαι αυτό με τις αποδείξεις, δηλαδή δε θέλω να το θυμάμαι.
2.  Προσωπικά υπογράμμισα στους εταίρους μας ότι πρέπει να στηριχθεί με κάθε τρόπο η ανάκαμψη της χώρας μας. Και αυτό πετύχαμε... το είπε ο ΓΑΠ, εγώ ακόμα λέω για τις αποδείξεις
3. Πως ακριβώς να εκλάβω το συγκυριακό φαινόμενο της πρώτης έκλειψης με τις "ραγδαίες εξελίξεις" και τώρα της επόμενης έκλειψης κολλητά με την ψήφιση της μαλακίας που θα με κάνει να μην ξεχάσω ποτέ τις αποδείξεις;
4. Αναρωτιέμαι γιατί κανείς δε μιλάει για το βασικό. Δηλαδή τον εκλογικό νόμο και την απλή αναλογική, που θα βγάλει μια αντιπροσωπευτική σύνθεση στο κοινοβούλιο; Ούτε καν αυτοί που κόπτονταν τόσα χρόνια το χουν κάνει γαργάρα. Μήπως γιατί οι δημοσκοπήσεις λένε ότι τα 2 μεγάλα κόμματα πάνε κατά διαόλου και άρα θα χρειαστούν και κάποιο από τα δευτερότριτα για να κυβερνήσουν;
5.Γιατί κάνει τόση ζέστη; Αν ήταν χειμώνας θα έκαιγα τουλάχιστον τις αποδείξεις και θα το ευχαριστιομουν
6. Γιατί μόλις τον έκραξαν το Μπένι το πήρε πίσω? Ε? Γιατί?

3 σχόλια:

Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είπε...

Σερί, εγώ που ακόμα ζητάω αποδείξεις είμαι καλά; Ο Ψ σας τι λέγει επ' αυτού; (αν δεν ξέρει ο Ψ, έστω ο Φ, ο Χ ή όποιος ευκαιρεί)

Αβαδιστη είπε...

Aααα σερί θα σας απαντήσω εγώ, διότι η Ψ είναι χάλια! Εχετε ιδεατό ψυχαναγκασμό και παραισθήσεις. Πιστεύετε ότι ζείτε σε ευνομούμενο κράτος!

mahler76 είπε...

του χρόνου τις αποδείξεις θα τις κάνω μασούρι και θα τους τις περάσω στον πάτο.