12/8/09

Chair to nowhere...



Foto by Veronika Pinke


Eκεί είμαι...ή από κει έφυγα?

7 σχόλια:

Masterpcm είπε...

Το θέμα είναι να μη πηγαίνετε εκεί...

Ourbax είπε...

Ο χρόνος είναι κάτι που το αντιλαμβάνεται ο καθένας μας διαφορετικά, το τώρα στην ουσία δεν υπάρχει γιατί μεταβάλλεται σε κάθε κλάσμα του δευτερολέπτου συνέχεια, υπάρχει μόνο παρελθόν και μέλλον. Πω πω πως τα λέω έτσι ο επιστήμονας!!!!!!!!

Αβαδιστη είπε...

@masterpcm...λέτε να ήθελα να πάω εκεί;; Καθόλου δεν ήθελα!

@οurbax...α ναι με αφήνετε συνεχώς άναυδη. Πρώτα fashionistas καπάκι Ηρακλήτειες αναλύσεις περί χρόνου, ειλικρινά δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω!

Ourbax είπε...

Αντιμετωπίστε το με ψυχραιμία αγαπητή μου, ακόμα και εγώ καμιά φορά εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου.

Spy είπε...

Μπορεί να μην είστε εκεί, ούτε να φύγατε από εκεί.
Μπορεί να είστε αυτό...

Αβαδιστη είπε...

@spy ... Ναι μάλλον αυτό ήταν. Χτες ήμουν αυτό.

Maria είπε...

Briskeis GAMATES foto kai gi auto eftasa mexri edo.