30/4/10

Αβάδιστη κοινωνική προσφορά!


Ενόσω χαζολογώ στο ιντερνέτι (αλλά αυτό είναι η δουλειά μου) αλλά και στον κοινωνικό περίγυρο (και αυτό είναι η δουλειά μου) με πιάνει η ψυχή μου. Κι εκεί που είμαι έτοιμη να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο, έτσι για να αλλάξει λίγο η διάθεσή μου (εντάξει είναι κι αυτός ένας τρόπος) ανακαλύπτω το εξής άρθρο. Παραθέτω τα βασικά:

Πως θα μείνετε αλώβητοι από τις αναποδιές της ζωής
  1. Πάρτε τα στο κρανίο!. Μόλις σας τύχει η μαλακία, μην το ρίξετε στον πολιτισμό, ρίξτε το στα μπινελίκια. Σύμφωνα με όλες τις επιστημονικές μελέτες όταν κρατάτε το αρνητικό συναίσθημα μέσα σας και δεν το εκφράζετε κάνετε κακό στην υγεία σας
  2. Καταστροφολογείστε στην αρχή, διότι θα είναι αδύνατον να κρατηθείτε (ναι ναι εκείνα τα σενάρια...θα μείνω στο δρόμο, θα τρώω από τα σκουπίδια, θα μου πέσει ο ουρανός στο κεφάλι) αλλά μόλις περάσουν λίγες μέρες κόφτε τη μαλακία.  Μόλις σκάσει στο μυαλό σας η φράση "θα μείνω στο δρόμο" πατήστε την κάτω λέγοντας "κι εκεί θα συναντήσω μια γριούλα θα την περάσω απέναντι και θα είναι ζάμπλουτη και θα αφήσει όλην την περιουσία της σε μένα". Οι ψυχολόγοι λένε ότι οι αθρώποι γενικώς έχουμε μια τάση στην υπερβολή όταν νιώθουμε αβεβαιότητα. Συμβουλεύουν δε, όλα αυτά να τα γράφουμε σε σημειωματάρειο διότι ως γνωστόν τα γραπτά μένουν, άσε που όταν θα τα ξαναδιαβάσουμε θα ανακαλύψουμε τη γελοιότητά μας.
  3. Μην επικοινωνείτε με άλλους μιζεράμπλ τύπους. Αν είστε χάλια θα σας κάνουν ακόμα χειρότερα.Ξέρετε...όλους αυτούς που γουστάρουν αφάνταστα να μιλάνε για αρρώστειες, καταστροφές. Ολοι ξέρουμε τέτοιους τύπους!
  4. Παρότι δεν σίστε σε φάση πιεστείτε να γράψετε μια λίστα με το τι έχετε. Και δεν εννοώ έχω πονοκέφαλο και ψυχοπλάκωμα. Αυτό το ξέρουμε. Γράψτε αυτά στα οποία πιστεύετε ότι είστε καλοί. Ακόμα και το κάνω καλά κεφτεδάκια δουλεύει λέει η ψυχιατρική. (Αυτό δεν ισχύει για τη Φλωράνς, αντικατάστησέ το με το κάνω καλές Μαργαρίτες).
  5. Περάστε όσο χρόνο νομίζετε στον καναπέ μεμψιμοιρώντας για το τι δε μπορείτε να αλλάξετε, αλλά κάποια στιγμή βαρεθείτε και αλλάξτε κανάλι. Δείτε τι μπορείτε να κάνετε. στο πλαίσιο της μαλακίας που σας έχει συμβεί. Plan B που  λένε...
  6. Plan B και C το αμέσως επόμενο βήμα. Αν όντως ξεκολλήσατε πηγαίνετε παρακάτω... θα μείνω χωρίς δουλειά, ναι αλλά ξέρω να κάνω ... (ό,τι ξέρετε, είπαμε κεφτεδάκια, Μαργαρίτες) και κοιτάξτε αντί για το σκληρό μέλλον που σας περιμένει δυνατότητες όπως θα κάνω σεμινάρια στο δήμο για να μάθω να φτιάχνω κεφτεδάκια, Μαργαρίτες κ.ο.κ.
  7. Τέλος, δείξτε αλληλεγγύη, κάντε καλές πράξεις, χαμογελάστε σε κάποιον, βοηθείστε όπως μπορείτε. Η ψυχιατρική λέει ότι τέτοιου τύπου συμπεριφορά σε κάνει να νιώθεις λιγότερο αβοήθητος. Ουσιαστικά αποδεικνύει ότι μπορείτε να κάνετε τον κόσμο λίγο καλύτερο με μικρά πράγματα.
Φυσικά όλα αυτά ισχύουν αν δεν έχετε τρία παιδιά, είστε άνεργος και σας κάνουν έξωση.

2 σχόλια:

manetarius είπε...

Εντλάξει... έκανα μπούκμαρκ το άρθρο σας... κι αυτό γιατί ακόμα έχω ένα παιδί (κι έτσι θα παραμείνει), θα χάσω τη δουλειά μου σε 1 μήνα και δεν μένω σε νοίκι αλλά στο σπίτι που μου παραχωρεί ο αδερφούλης μου!

ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΑ ... κι ας μην ξέρω να κάνω κεφτεδάκια! :)

Αβαδιστη είπε...

Mανέτ εγώ πάλι είμαι ζάμπλουτη (κανένα παιδί, ιδιόκτητη οικία και θα απολυθώ στις 30/6)

Αφήστε που ξέρω να κάνω και κεφτεδάκια!