29/4/10

Δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού...



...εκεί κατά τον 5ο π.Χ. αι. 
εεεε τώρα είμαστε στη φάση να κατεβάσουμε το διακόπτη!
Kάθε μέρα ο ίδιος τρόμος, κάθε μέρα οι ίδιες συζητήσεις, κάθε μέρα και μερικές ακόμη περικοπές, σενάρια κατααστροφής, κάθε μέρα λίγο περισσότερη κατάθλιψη.
Οι νεοέλληνες αναζητούν στο σάκο της συλλογικής λαμογιάς το πασπαρτού που θα τους διασώσει από τι άραγε? Από την έλλειψη όλων εκείνων που γέμιζαν το υπαρξιακό τους κενό.
Εδώ και πολύ καιρό μεγάλο  μέρος του πληθυσμού ζει στο όριο ή κάτω από το όριο της φτώχειας.
Για αυτό υπήρχαν τα στόρια. Τα κλείναμε. Μια χαρά!
Ε τώρα χάλασε ο μηχανισμός και τα γαμημένα τα στόρια έμειναν ανοιχτά.
Ελπίζω και ξέρω κι άλλους που μοιραζόμαστε την ίδια δυσανεξία για τα κλειστά στόρια.
Ελπίζω κι εγώ κι αυτοί πως ότι συμβαίνει θα ξαναδώσει αβάντα σε ποιότητες
όπως η αλληλεγγύη, το φιλότιμο, η συμπόνοια.
Ξέρω επίσης ότι θα δώσει αβάντα και στην εγκληματικότητα, την ανέχεια, τη βία.
Εδώ και κάμποσο καιρό αφήνω ένα πιάτο φαγητό στα σκαλιά του σπιτιού μου.
Οποτε μου περισσεύει. Αρκετά συχνά δηλαδή!
Στην αρχή το έκανα αμήχανα, πίστευα ότι κανείς δε θα το πάρει.

Στην αρχή είχα σοκαριστεί γιατί δεν πέρναγαν 10 λεπτά και το σκεύος εξαφανιζόταν.

Πλέον νιώθω κάπως έτσι:

Και δεν τρομάζω!

4 σχόλια:

manetarius είπε...

...εγώ πάντως έχω ψιλοτρομοκρατηθεί με την κατάσταση!

(που μένεις; και τι ώρα περίπου αφήνεις το πιάτο φαγητό στο σκαλοπάτι;)

Pastaflora είπε...

Eπιστροφή στα απλά και ουσιώδη. Να ξανακερδίσουμε τον αυτοσεβασμό μας, να δούμε το διπλανό μας σαν άνθρωπο κι όχι σαν όχημα για τις κοινωνικές πετριές μας. Να ξαναγαπήσουμε την πόλη μας, να γίνουμε αλληλέγγυοι. Να μάθουμε να εκτιμάμε την κάθε μέρα κι αυτό το πιάτο φαγητό που μπαίνει κάθε μέρα στο τραπέζι (κι ας είναι κακομαγειρεμένο! για τη μαγειρική μου λέω!)
Σαν τον Λευτέρη Παπαδόπουλο ακούγομαι!!!

Αβαδιστη είπε...

Mανέτ αν πεινάσετε just let me know...

Φλωράνς ναι! Σε λίγο θα μου τραγουδήσεις Βάλε κι άλλο πιάτο στο τραπέζι!

Pastaflora είπε...

Χοχοχο! Το οποίο εύχομαι να έχεις μαγειρέψει εσύ!!! διότι τα δικά μου μαγειρικά χαϊρια θα έκαναν ακόμα και την σκληρη Μέρκελ να αναφωνήσει "πληρώστε τους το χρέος αρκεί να μην ξαναμαγειρέψει ΑΥΤΗ!!!"